محمد حسین تقوایی : مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از گسترش و اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 115 کانون و مسجد استان خبر داد.
علی حکیمیان، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از گسترش طرح تلاوت نور در بیش از 115 کانون و مسجد استان یزد خبر داد و افزود: اجرای طرح تلاوت نور با هدف ترویج و گسترش فرهنگ علوم قرآنی در مساجد و کانون های این استان برگزار می شود.
وی افزود: ترویج طرح تلاوت یک صفحه قرآن در نمازهای جماعت مساجد و نیز همزمان با اجرای آن طرح احیای تفسیر روزانه قرآن فضای معنوی و انس عمومی با قرآن را فراهم کرده است.
حکیمیان بیان کرد: اهدای 15 جلد تفسیر همراه به ائمه جماعات مساجدی که طرح تلاوت نور را اجرا می کنند به عنوان تلاشی است که ضمن انس عمومی با قرآن و احیای فرهنگ قرائت روزانه قرآن، یادگیری تفسیر قرآن را از یک جریان صرفاً تخصصی و خاص به جریان فراگیر تبدیل کرده است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد یادآور شد: اجرای طرح تلاوت نور، تفسیر روزانه قرآن کریم، خانه های نور و حمایت از طرح های قرآن از عمده ترین فعالیت های ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در بخش قرآنی است.
وی خاطرنشان کرد: طرح تلاوت نور در حال حاضر نه تنها در مساجد و کانون ها بلکه در مراکز دولتی، ادارات نهادها و سازمان ها نیز به صورت گسترده برگزار می شود و با استقبال چشمگیر افراد مختلف روبه رو شده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا